Platební a dodací podmínky

Po odeslání objednávky vám nejdříve odešleme informativní email o uskutečněné objednávce (tento email nepotvrzuje dostupnost ani cenu zboží). Poté bude teprve vaše objednávka zpracována, bude-li zboží skladem, zašleme vám další email s informací o stavu vaší objednávky resp. s pokyny k provedení platby na náš účet. Vyčkejte na doručení tohoto emailu. Mimo pracovní dobu (Po–Pá   9–17h a SO 9-12h) není možné vyřizovat objednávky, kontaktovat nás ani odesílat zásilky. Objednávky poté vyřizujeme postupně. Neobdrželi-li jste ihned po odeslání objednávky informativní email, nebo jste nedostali potvrzení objednávky do 24h od provedení objednávky, je možné, že náš email je zařazen ve vašem počítači mezi spamy. Nenaleznete-li jej tam, je nutno nás kontaktovat.

  • Zboží standardně odesíláme v den objednání pokud objednávku obdržíme do 12hod pracovního dne.
  • Objednávka obdržena po 15hod pracovního dne bude odeslána následující pracovní den.  
  • Objednávky přijaté o víkendech a svátcích bude odesláno v nejbližším pracovním dnu. 
  • U plateb předem na náš účet zboží odesíláme neprodleně po obdržení platby.
  • Objednávky primárně vyřizujeme kompletně. Není-li tato možnost, budete kontaktováni.
  • Veškeré zboží je zpravidla skladem. Může být ovšem již zadáno nebo prodáno v prodejně.

Naší snahou je neprotahovat dodávky objednaného zboží. V případě, že nebude možné vyřídit objednávku v uvedených termínech, budeme zákazníka kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu, pokud možno ke spokojenosti zákazníka. Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné a jsou uvedeny včetně DPH. Provozovatel obchodu je plátcem DPH. U položek je uplatněna sazba DPH 21%. Zboží je k dispozici do vyčerpání zásob. Zaslaná objednávka nezaručuje dodání zboží bez potvrzení o jeho dostupnosti.  

Eshop a prodejna jsou rozdílná střediska se společným skladem. Zboží uváděné na stránkách eshopu je vystavené a určené k prodeji zároveň v prodejně Značková obuv v Novém Jičíně. Z tohoto důvodu je tedy možné, že objednané zboží v eshopu nemusí být aktuálně již skladem popř. je zamluveno jiným zákazníkem. Aktualizace eshopu probíhá v určitých časových intervalech. Ceny v prodejně i eshopu mohou být mírně odlišné. Každé středisko využívá jiné akce a bonusy pro zákazníka. Nelze uplatnit získaný bonus či využít akci z jednoho střediska u druhého. Zákazník v prodejně může využít slevy uváděné v prodejně a kompletní servis, který zajišťuje náš personál. Zákazník eshopu zase slevy dle nabídky v něm uvedené. Základní cena obou středisek bývá zpravidla stejná a může se lišit jen minimálně. Zboží bude odloženo pouze po dobu dvou dnů. Poté bude dáno zpět do prodeje. V případě nákupu zboží v prodejně a objednávky v eshopu s možností osobního odběru jsou podmínky prodeje odlišné od objednávek v eshopu s dopravou.


 

Našim zákazníkům nabízíme dva nejrozšířenější způsoby úhrady zboží :  

A) Zboží může být zasláno na dobírku – zásilka je zaplacena při převzetí na poště u přepážky, doručovateli nebo kurýrní službě v místě bydliště. Výhodou je okamžité zaslání zboží s doručením do jednoho až dvou dnů. Obdržíme-li vaši objednávku v průběhu dopoledne, zašleme zboží zpravidla ještě týž den s doručením zítra. Později došlé objednávky vyřizujeme následující den. Tím dojde ke zpoždění o jeden den.

B) Zboží je možné platit převodem na účet předem – po převodu částky bude zboží ihned odesláno zákazníkovi v běžných dodacích lhůtách. Výhodou platby předem je nižší platba za dopravné, ovšem se zpožděním ovlivněným převodem peněz. Převod mezi bankami trvá jeden až dva dny. Je nutné uvádět správný variabilní symbol, aby se vaše platba dala dohledat v bankovním výpisu došlých plateb. Číslo účtu a variabilní symbol Vám zašleme emailem spolu s potvrzením objednávky do 24h (pouze v pracovní dny).

C)  Zboží je možné odebrat a platit /hotově ,kartou/ přímo v naší prodejně

 


Slevy

Aktuálně nejsou žádné slevy

Napište nám

Naše zákaznícka linka je k dispozici od 9:00 do 17:00

Telefon:+420724039542

Kontakt na naši zákaznickou linku